kärlek på chefen!

Idag är det 25 år sedan jag och chefen förlovade oss på Ekerumbadens camping på Öland, vi var på våran första semester tillsammans på hoj och det regnade konstant i 11 dagar, DÅ var det inte så kul att tälta när man knappt vågade sträcka på benen i sovsäcken med risk för att bli blöt. ATT vi inte mördade varandra, men det var prövning på hög nivå, det är kanske därför som vi skall i väg  år igen på semester jag och chefen...

Fast nu för tiden så åker vi med bil och husvagn, då spelar det ingen roll på vädret mera än att det är trevligare med sol och uppehåll föståss.  I år ska vi dra i väg upp mot Härjedalen och flugfiska det ska bli otroligt spännande att fiska i annat vatten, på annat ställe, och framför allt på riktigt liksom, ni vet stå i vattnet med bara vatten omkring!

Ja som man ser på film, jag längtar verkligen tills det är dax, trodde inte att jag skulle bli så HÄR biten men det är verkligen avkopplande och kul! Sen är det ju kanon att göra saker tillsammans också det är ju nästan bäst med att ha stora barn, va glad jag  är att vi hållt ihop och att vi skaffade barn medans vi var någorlunda unga.

Som ni märker på orden så är temat kärlek denna dag <3<3<3<3<3<3

Puss och kram //Myran

Kommentarer
Postat av: agnes

Ni är bäst <3

2009-06-28 @ 16:16:22
Postat av: Bjorne

Så vackert och kärleksfullt inlägg,tänk och återuppleva era 25 år i en badtunna i Värmland kan inte bli annat än fullkomligt,haha,ni är välkommna,ha så gott nu,kram.

2009-06-28 @ 19:01:13
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: matilda

Vacker bild :)

2009-06-28 @ 20:36:07
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Mallan

Leve kärleken!!!

Och vilken fin bild på er!!!!

Kram o grattis

2009-06-28 @ 20:44:39
URL: http://mallingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0