dagen efter kvällen före!

Har ni tänkt på vad  mycket glas det går åt när det är fest eller när man har en vanlig middag för 4eller 6 personer??
Tur man har stort förråd av glas såna gånger, eller har det varit bättre om man haft lite glas och köpt plastglas i stället? Men hua va opersonligt!

Amanda hade ju fest igår, chefen styrde upp grillen och jag var allt i allo och agnes höll ställningarna och styrde upp lite. efter ett tag så avlägsnade chefen och jag mot fisket! chefen har införskaffat ett nytt spö klass 4, och efter 4 kast jag då satt öringen på e12:an! och jag satt fast i nån jävla buske!

Vi bytte plats och då var jag tvungen att stå i vattnet och döm om min förvåning när jag vart DYblöt!

Packade ihop och åkte hem, NU måste jag köpa mej ett par vadarstövlar!
Ska jag hålla på såhär så ska jag ha riktiga grejor! så är det bara!

Idag har jag som sagt plockat undan och inte ens klätt mej än, men det måste jag väl för vi kan väl inte åka och rösta, och jag är klädd i morgonrock, herregud va folk skulle prata.

NÄ nu blir det att stoppa i tvätt i maskinen och fortsätta att läsa boken!

Ha en bra söndag //Myran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0