nya tag=attityd!

Jag har börjat jobba igen! Någon har tagit mitt medlyssningsheadset! det är inte schysst.

Jag har haft möte idag , ett bra och ett som jag fortfarande funderar på.. Men fortsättning i morgon på det!
kalla till möte när man inte har tid för att sen bryta och ta resten dagen efter...innebär irrititation!

Jag gillar teamet, jag gillar de andra TL:s och jag är otroligt GLAD att jag har min syster på plats!

Jag måste skärpa mej med bloggen om det är någon som läser vill säga, jag har ialla fall gjort ett halsband till mej själv idag, det är jag värd! ojoj vilka ord jag fick till i hjärtat...

Nice trots allt och ja jag har attityd!

Bara så du vet!

//Myran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0