nya tag!

Skall försöka få till det med bloggen igen...
Hur som helst så är det skönt att skriva av sig lite grann sen om det är någon som läser....
ja de är  en annan fråga.  Men skit samma känns det som.

Ialla fall så är det som vanligt igen, jag och chefen har börjat jobba, jag jobbar 6 dagar första veckan känns ju sådär...
Men det är ialla fall skönt att komma in i normala gänger igen, trots att man är skittrött varje morgon man skall kliva upp, tvätthögen har växt gigantiskt under semestern, jag har inte lagt prio på den och är fortfarande förvånad att vi har kläder att ha på oss(rena alltså)... Hur skulle det annars lukta om man gick omkring i skitiga kläder... inte nice :)

Agnes lever livet,  så skönt att vara 17 år.... det är chill på hög nivå med kompisar här hemma, tjejmiddagar, fester, bad umgänge i stan och jag funderar på ibland hur hon hinner med allt, sen har hon ju jobbat och tjänat pengar så hennes garderob har utökats, så mycket snyggt hon har handlat :)

Amanda jobbar som bara den när hon väl är ledig ja då ringer dom och kollar om hon kan jobba extra, tjatigt men hon har inte så långt kvar på sitt vik sen får vi se om det blir skola för henne, när hon är ledig så är det shopping  och umgänge med pojkvännen som är på tapeten :) det är nog inte så dumt att vara 20 heller? :)

Chefen och jag är inte riktigt klara med vardagsrummet, det skall till en byrå eller nåt annat som det får plats pärmar i, vi har inte bestämt oss ännu, sen är det lite smågrejor som skall på plats bara :) efter det blir det att ta itu med köket, det kommer att bli lite större projekt, men skall bli kul det med att få lite fint.

Fritiden då?? ja det är ju fortfarande aktuellt med flugfiske och sen min smyckestillverkning är ju på topp, det är så  KUL!  mcmyranpysslar.blogg.se hittar du den!  det fungerar ju inte att länka till den :((

Ja det är väl det som händer i livet just nu !


//Myran

Kommentarer
Postat av: Malin

Man skulle ha varit 17 el 20 igen du :)

No worries liksom.

Men det är ju fint att vara gammal oxå - man är ju så klok då, haha!

Fint du fått det här på bloggen...

2009-08-15 @ 21:31:44
URL: http://mallingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0