ny pump !

Idag har jag tillbringat min lediga dag med Chefen mest =)

Vi har bytt rör och pump kopplingar mm till vattnet, vi har ju egen brunn och när chefen skall ner i brunnen och styra så måste man ju hålla koll så han inte ramlar ner, det enda som ramlade ner var rörtången som tog en ganska lång tid att få upp, till slut så åkte chefen och låna en magnet av en kompis sen var saken biff!

Så nu har vi ny vattenpump som räcker tills vi skall flytta på ålderdomshemmet om det nu blir så=)

Annars pysslar jag mest på med lite halsband, har strukit all tvätt idag det var inte alls så mycket!

Zingo mår bra än, inga fler anfall so far so good!

Svärmor och hennes syster har varit hos oss i några dagar det var jättekul att träffas, synd att man jobbar, hinner liksom inte med lika då, men chefen var ledig och det var ju bra!

Nä det är väl det som har hänt sen sist!
På jobbet där händer det saker mest hela tiden men jag är otroligt glad att ha min syster där!
bjuder på lite bilder =)

//Myran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0