helg=ledig 1 dag!...

Började ju att jobba i måndags, med en monstervecka dvs 6 dagar...

Gårdagen gick i och för sig bra med tanke på de timmar man jobbar, men vad är det med folk egentligen?
4 st kom för sent och fick olovlig frånvaro, en cillade och hade lunch HUR länge som helst tills jag rev i att personen i fråga hade lunchat färdigt....Men annars gick det bra!

Kom hem och brudarna lagade mat, vart grillat med pommes och bea samt grönsallad MUMS, va skönt det är när barnen är stora och kan laga mat plocka ihop och man kan hjälpas åt med saker och ting! Jag gillar´t! :)

Idag vart det frukost med chefen i växthuset, sen var det dax att ta itu med strykningen och det var inte lite kan jag meddela.. Passade samtidigt på att städa ur min garderob så nu är det TVÅ ikeakassar på väg till nån loppis i stan eller så blir det tippen, den som lever får se! Chefen har pysslat med hyllor till TV dekodrar och nätverk., han har bestämt att det inte skall synas några sladdar längre och ingen klagar på det!

Det vart lasagne till middag sen lite vila och till slut en promenad, sen har jag dammsugit och chefen har satt upp en ny lampa i hallen, eftersom jag tog ner den gamla och skulle göra ren den och insåg att den mäste bytas ut!

Så i morgon bitti kan man blåsa håret med lyse i hallen.

Sen är det bara att duscha och bädda rent kvar sen är det dax för en ny arbetsvecka men en del klippor kommer tillbaka till jobbet så det blir nog bra.

Tjingeling//Myran

Kommentarer
Postat av: Maggan

Skitkul! nu kan jag kolla så ni lever o har det , där uppe i urskogen.

Kan fortfarande sakna Agnes lilla rara face, men hör att hon har det bra så då så!

KOmmer nog att höra va mig om ett smycke. Kramis

2009-08-17 @ 15:26:03
URL: http://magganlagerqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0