Nytt kök!!

Chefen och jag har ikväll diskuterat om att göra om vårat kök och vardagsrum.. Vi har lite svårt att komma överens ibland det kan ha att göra med att chefen är praktiskt och jag är impulsiv, men när vi väl pratat ett tag och resonerat så kommer vi fram tillen lösning.. Vi har kollat på ikea kök dvs bara luckor och sånt, inte hela inredningar osv.. det vart ett bra pris till slut och jag tror det kommer bli bra sen är det taket på huset, och diverse kostnader som skulle behövas styras upp men chefen säger att räntan är hög nu.. Vilket innebär att vi måste vänta med att prata med Maggan på banken.. Det har aldrig varit problem då vi har väldigt lite skulder..


Nä nu är det snart dax att sova denna dag har varit ångestladdad med fönsteputs och städning till 21.00 ikväll men nu är det skönt att gå barfota på golven igen :))

Puss och godnatt//Myran

För den delen amanda fortfarande borta och Robin kom 4:a  idag påGolfen Grattis Gullungen och  jag har inte varit på promenad..idag blir dubbelt imorgon

Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon! Ungefär som hos oss då! Lite olika emningar tills han har förstått det blir som jag vill:))

2008-09-14 @ 06:34:27
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0