dagen!

När jag vaknade i morse så hade jag fått ett sånt fint mms av en jobbarkompis som fått barn!

GRATTIS LINDA OCH MAGNUS TILL TYSON VILKEN SÖTNOS!

dagen ser ut som följer!

Frukost och umgås med Agnes innan hon drar till stan igen, hon har haft dansuppvisning sen onsdagen så vi har inte sett till henne så mycket mera än kvällstid, då har hon kommit hem pratat lite med oss sen har hon gått upp och kollat lite vid datan och sovit!

Ikväll skall familljen; Niklas och pappa och Nina kolla på uppvisningen skall bli så kul, jag skall ha mina nya snygga skor som jag köpte igår, så nu nosar man vid 1.60 cm Nice det!

Innan så skall jag ta tag i strykningen så det blir någon ordning på torpet!
Chefen letar halvt ihäl sig efter kallingar då är det dax!

Amanda har installerat Spotify på våran data nere och det GILLAS!

Nä åter till ordningen.

//Hörs Myran


Kommentarer
Postat av: Daniel

Man grattar de lyckliga! :)))

2009-05-09 @ 12:07:38
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Linda C

Tusen tusen tack till den bästaste Cian! :)

2009-05-11 @ 22:02:55
URL: http://livetihallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0