vart tog dagen vägen?

Ja det kan man undra!
Kom till jobbet strax efter halv 8 i morse och när klockan var nästan halv tre hade jag inte haft lunch än??
Vad hade jag gjort??
Haft ett "blixtinkallat" möte... En till som slutar..
Haft ett uppföljningsmöte..
Attestera tidrapporter och kolla så att alla har lämnat..

Fyllt i och skickat, och lyssnat på  11 ljudfiler .
Ja men sen då?

Plötsligt var klockan halv 6 och då var det en och en halvtimme kvar att styra upp dagen på..
Ja sen satt man i volvon och var på väg hem!

Det var den dagen liksom, då är det inga problem att jobba nästan 11 timmar!
Agnes har främmande och amanda chillar!
Chefen jobbar.

Och jag skall kolla lite på tv, fast först kolla lite hos bloggkompisarna och se vad som hänt!
I morgon är en ny dag med hittills3 bokade möten, sen skall allt annat ordnas ja det löser sig!

Tja rå//Myran
Franks barndom

Kommentarer
Postat av: ulrika

Ojoj, vilken dag!

usch skriv inte så, migrän är inte att leka med förstår jag. Mycket jobbigt. Har tack och lov aldrig haft det men jag förstår att det måste vara hemskt.

idag har jag varit på bibblan och fått låna lite nya böcker. Trevligt trevligt, ;)

Hoppas din tisdag är bra.

Stor kram till dig.

2009-03-03 @ 13:52:14
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0