Tidigt inlägg!

Idag är man uppe med tuppen och skriver inlägg!
har kujutsat Agnes till bussen och själv börjar jag klockan tio idag.

skall samåka med Malin så hon hämtar upp mej vid halv nio, skall ut med jobbet ikväll så så får jag hämtning av amanda senare.
vi ska ut och äta och ta en par öl med våra cordinatorer som slutar idag ..;(

vi fick namnet på en av dom nya igår och det var KANONBRA! Ett bra val av  dom som valde.
Annars har det bytts platser på jobbet en del gillar det en del inte, tror det kommer att bli bra med tiden

Målat och pysslat skrivit verser är också gjort.
snart går Linda hem för föräldraledighet, ersättare för henne skall vara klart idag, och jag hoppas på E.

skulle passa i vår grupp!

Nä nu skall jag ta en dusch, fundera vilka kläder jag skall ha och försöka göra en makeover så man ser hygglig ut!
Få se hur det går..

kanske det blir Älvsjömässan imorgon.. Få se vad chefen säger, det är han som vill åka.

That´s all folks//Myran

Kommentarer
Postat av: ulrika

Hoppas ni får en superrolig kväll.

Kramar till dig.

2009-03-13 @ 17:47:42
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0