sommartider hej hej!

Jag hade inte en tanke på att det var sommartid i morse trots att vi pratade om det igår kväll..
var ute på promenad när Robinson började och när jag kom hemåt så var det svart i huset..

chefen hade minsann släkt för världen!
Tände lite ljus och fick lite mysfaktor..

Vi var en sväng till stan och handlade och jag skulle återigen knäppa kort till körkortet men tji fick jag !

Nu måste jag styra upp det på lunchen i morgon, dvs om nu mitt bankkort fungerar så jag kan ta ut pengar/alt betala med kortet.... Känns lite jobbigt nu att inte komma till skott liksom..

Amanda var på fest igår igen, kom hem med Malin så jag "slapp" hämta henne..
Hämtade agnes vid kvart i ett och skjutsade hem två av hennes kompisar, sen fikade vi lite och pratade om kärleken mm, hon är klok våran snart 17-åriga dotter!

Idag händer inte så mycket det skall tvättas lite plockas lite och lagas mat!
Alltså en hlt vanlig söndag innan det är ny arbetsvecka igen!

Have a nice sunday out there!

//Myran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0