kväll utan ungdomar!

Chefen och jag var till stan och jaga handskar, det gick skit skall jag säga!
Kom hem utan! men en ögonskugga kajal och pads att ta bort smink fick jag med mig ialla fall.

Sen skulle vi åka och knäppa kort men det var fel på apparaten så det vart inga foton, får knäppa sedan!
Kom hem då hade amanda börjat med maten , det vart lax och det är så gott så man kan mörda nästan.

Nu så har amanda åkt till kärleken, och agnes är hos nån kompis innan dom skall på g-festen, hon kommer att bli skapligt trött imorgon när vi skall upp ca 05:00 när vi skall till vemdalen över dagen och åka skidor, amanda skall stanna i stan till agnes skall hem så dom samåker! brare!

Nä snart är det let´s dance skall kolla vem som går vidare!

Ha en fortsatt bra fredag // Myran
Thumbnail


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0