helgen!

Ja då är det söndag och helgen går mot sitt slut!
Ny vecka på jobbet  igen, en lite jobbigare än förut då två stycken toppenpersoner slutar!
Men det kan vara början till något JÄTTEBRA också!

jag drömmer en och samma dröm, vem en av efterträdarna är... Måste spara sms:et som jag skickade till en person för att se om jag ev hade rätt...

Fredagen, slutade klockan 16:00 skönt att komma hem någorlunda tidigt, en ganska bra dag trots allt, lite tunga möten men sen som vanligt, denna fredagsstämmning som infinner sig överallt, E och jag skulle ta en kaffe, ja innan det var färdigt så var det en massa folk som drack kaffe med oss eller bara prata, allt från förlossing till tequila..

Sen när jag kom hem så var det bara Amanda hemma och hon var taggad för fest hos PartyEwa som fyllde 20 år!
Så efter ett tag åkte hon och har inte kommit hem ännu, är kvar hos Niklas.
Agnes sov i Njutånger i fredags så jag och chefen var ensam hemma....

Innan han kom hem så hade jag pratat lite med Lisa i telefonen det var längesedan, sen pratade jag med pappa också, vi behövde reda ut en del!!! 

lördagen så vaknade jag helt solo, klev upp och kokade kaffe hämtade tidningen och bara jäste länge, sen la jag mej och läste i boken. Chefen och agnes kom hem och vi åkte och handlade lite, sen var det dax för matlagning.

Agnes drog i väg med några kompisar och grillade korv mm, jag hämtade upp dom vid 00-00:30, sen var det lite fika innan jag la mej, sov jättelänge idag och dagen består av tvätta skjutsa agnes till stan på dansen, promenad och matlagning alltså inte alltför stressat!

Nä det är väl vad som har hänt..

Grattis Kevin på din 13 årsdag :)

//Myran 

Kommentarer
Postat av: ejmis

Trevlig blogg, jag återkommer =)

2009-03-08 @ 14:24:58
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0