funderar...

Om jag skall lösenordsskydda min blogg...
jag blir less när folk läser den och sen använder det emot mig...

Om jag är förtjänt av det ja då är det ok men annars är det lågt!
Lägre än Glocalnet!

 
jag tror jag har kommit på vem efterträdaren är!
Har bara talat om det för en enda person och kanske vi tror lika!

hoppas vi får reda på svaret i morgon..

I morgon kommer det att bli en BRA dag på jobbet!
Det vet jag! Ändringar kommer att bli!

Brudarna ville ha pizza idag, dom beställde jag hämtade LÄS BETALADE!

Nä jag vet inte vad som är bäst....
att vara långsur eller kunna stå för sina misstag..

Jag har gjort fel och försökte styra upp det, du ville inte ha min ursäkt, jag vet att den var dålig..
Är det då på mitt ansvar resten eller??

Funderar..... Myran
 

Kommentarer
Postat av: Lillan

OM du skyddar måste jag få lösen:)

2009-03-04 @ 05:17:20
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0