14 grader kallt!

För en timme sedan åkte chefen och agnes till skidbacken!
Chefen skulle jobba och agnes ska åka med två kompisar.
Amanda är fortfarande i Stockholm men kommer väl hem under eftermiddagen /kvällen!

Med andra ord är jag ensam hemma, skönt i bland!
Det är nystädat och fint, det känns också skönt!

Vissa saker gör mig lite ledsen ibland.. Som att bråka om skitsaker, saker sägs så man blir så ledsen..

Igår rengjorde jag köket rejält, det behövdes verkligen, tog bort en hylla som suttit och samlat damm alldeles för länge vissa saker ser man bara inte. men det vart lite tomt,  får klura ut vad som skall sitta där istället!

Nä nu skall jag läsa  lite i boken och fylla på kaffe,

ha en skön söndag everybody// Myran


Kommentarer
Postat av: Agnes

<3

2009-03-01 @ 22:33:47
URL: http://agnestove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0