wonderful saturday!



Klev upp i morse och gjorde frukost för att sen lösa melodikrysset och äta frukost i sovrummet, det är en härlig start på en lördag. sen låg jag kvar en liten stund för att läsa lite i min bok som jag fick igår, "så dumt" med Mia Thörnqvist.
Klev upp gjorde oss klar för en långpromenad med zingo, efter det satt vi ett tag i växthuset och pratade,gick in och kokade lite mera kaffe sen drog chefen iväg med traktorn till skogen för att leta brytjärnet, tror inte att han hittade det.
 jag satt i växthuset ett tag och läste men det vart lite kyligt så jag gick in och gjorde eld i vedspisen och la mej på soffam och nu är boken färdigläst! Hon är duktigt den där Törnqvist!

Amanda är den enda som jobbat  idag men hon kom hem för ett tag sedan och nu är vi hemma hela familjen och det var längesedan vi var bara vi.

Chefen och jag skall laga lite god mat ikväll, vet inte om det blir gratäng eller hasselbackspotatis det är inte bestämt ännu. Igår invigde jag vinglasen som vi fick av min pappa både vinet och glaset fick full pott!

Vi har även fått tillbaka våran data från lagningen, det var nåt med nätverket som hade ballat ur! dom bytte och det kostade inte allt för mycket..Skönt att den är hemma igen och att man får tillbaka mailen och allt!

Det är mycket som snurrar i mitt huvud just nu!
Positivt så klart.:)

Jag är ödmjuk och jag är glad //Myran


Kommentarer
Postat av: vivan

Va, skönt att det inte var så stora fel på datorn!

Jag har oxå slängt ut granen, men den var så fin barrade inte alls, den hade börjat skjuta skott...

Vad fint med turkos!kramen!

2009-01-11 @ 21:42:26
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0