vitarsel på vägen!

Tur att det var halkigt när jag svängt av E4:an idag, när jag kom och åkte och intee hade allt för långt kvar hem stod där 2 råddjur mitt i vägen!! Fick tuta så dom flyttade sig!!

Maten stod på bordet när jag kom hem, kassler och potatis hade amada gjort! Det var ju så gott.
Hade fått lönespecen också och det fattades lite grann..

Hade samtal på jobbet ang mina nya arb uppgifter, lönen, och planeringsdagen på lördagen och allt flöt på bra!!
Nöjd är jag!

Kommer att få separtionsångest med mina arbetskamrater som jag suttit med nu, men vi är ju i samma hus...

Blir bra det här! Skall ut på promenad med namnsdags barnet nu och då är det TEMPO skall jag säga..
Hon håller för övrigt på att baka en kaka som skall vara i ugnen medan vi tar en prom med Zingo!
Fullt ös

Återkommer later on//Myran

UPPDATERAT!!

promenaden avklarad, amanda tog bilen och åkte till stan på krogen,,jag erbjöd hämtning men man gör av med mindre pengar om man kör vart svaret! Hon är klok!
Kakan klar, blir att provsmaka om ett tag!
Malin har fått jobb, känner mej lite eller MYCKET delaktig! Grattis till henne!

Allt faller på plats liksom :))

Nä that´s it! //Myran

Kommentarer
Postat av: Lillalillasyster

Härligt att det gick bra idag!

2009-01-21 @ 21:03:49
URL: http://bodellskan.blogg.se/
Postat av: anki

Ja se djur som står på vägen, inte är dom rädd om livet inte. :-) tur att dom flyttade sej när du tutade i alla fall.

Låter som du haft en bra dag.



kul att du gillade vattenbilderna...det börjar likna nått nu.. :-)



ha en skön kväll

2009-01-21 @ 21:56:49
URL: http://www.coffeebreak.se
Postat av: JULIE

Hej :)



Jag vill bara passa på att varna en del här ute i bloggvärlden nu som jag har chansen. En kille addade mig på msn (han hittade den genom facebook) och frågade om jag ville strippa för honom i cam. Om killen/mannen råkar ställa denna fråga till fel person kan det skada en människa för resten av livet...

[email protected] är hans namn...

2009-01-21 @ 23:23:47
URL: http://juliesvarem.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Härligt att det gick bra på mötet.

Läser du något bra nu? :)

Ha en fin kväll.

Kramar till dig.

2009-01-22 @ 20:05:50
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0