"Snö igen!

häromdagen sa jag till chefen att jag var hojsugen!
Han tyckte jag skulle tagga ner och påminde mej om att det bara var januari!
Dagen efter varmgrader och skönt..
Idag snöar det igen..... Inte nice:(

Jag har retat en person på en blogg där jag hade kommenterat och inte lämnat mitt riktiga namn eller bloggadressen! Hon hade tagit bort min kommentar men sedan kommenterat den..

Nu har jag kommenterat den och lämnat min bloggadress.. Jag har ju inte varit dum utan bara tyckt till.. JAja
shit happens.

Har varit ner och hämtat amanda på jobbet, det händer mycket på hennes jobb också..
Jag skall jobba på lördag också, fick en deal idag som vi tog, vilket resulterade i detta.

Har beställt tåg och hotell idag, känns bra ♥

Funderar på vad mer man skall hitta på inför den kommande dagen, tittade på nåt program nu om semestrande svenskar i Thailand, där ett par som varit gift i 33 år letade efter en blommig klänning till frun i 4 timmar, gulligt värre.

Undrar om chefen och jag är i thailand när vi varit gift i 33 år??? dit är det 14 år då är jag alltså ganska gammal...
Och chefen äldre ändå.

Nä nu skall jag kolla läget lite.

God natt //Myran
Pugh i sandviken

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tack snälla Myran för dina fina kommentarer. Du är go.

Brukar ni åka mc? Det är bland det bästa jag vet, får tyvärr inte så många tillfällen att göra det bara.

Föresten, nu läser jag en bok av Mari Jungstedt igen, tänker på dig när jag läser den. Den inre kretsen heter den nog.

Stor kram till dig och godnatt.

2009-01-14 @ 22:58:29
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: bjorne

Kul med en ny bekantskap,och byxorna är så fina,ska ha dom vid finare tillfällen,läst e i din profil att du gillar blommor och har växthus,samma här,jag och mitt barnbarn håller på och odlar och vattnar hela sommaren,kul hobby.Ha de gott

2009-01-15 @ 10:22:09
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: Lillan

Jag undrar nog mest om Chefen letar en könning i 4 timmar då ni varit gifta i 33 år:))

2009-01-15 @ 15:32:39
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0