"Ring en vän"

Idag när jag stod och väntade på att Agnes skulle komma med bussen, kom jag på att jag skulle ringa Eva (en av brudarna) jag var med till Götet!, Skulle berätta en sak för henne..

När jag hade gjort det så sa hon "- Jag visste att du skulle säga det där"...

Hur f-n kunde hon veta det?? Vi känner varandra rätt väl, men...

Jag skall gå ut på en promenad med Zingo, när jag kom hem idag hade amanda lagat mat.

HUR skönt var inte det? Sen plockade vi av bordet och jag har tagit en stödvila. Skulle bara kolla här lite innan, ja
ni vet hur det kan bli!

Nä promenad var det, hörs senare..

Ciao//Myran

Kommentarer
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2009-01-19 @ 20:02:46
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0