Planeringsdagen!

Den var verkligen planerad in i minsta detalj! Jättebra rakt igenom och dagen gick jättefort!
Sen hem till en jobbarkompis och klädde om bättrade på make up-en och vips så var vi ett gäng partypinglor.

Sen åkte vi vidare till Bollnäs där det vankades mat och dryck med alla dessa härliga människor.
Välkomstdrink och sedan rundtur i fina lägenheten sen till bords så hade vi fått olka lappar under tallriken!

På min stod "drick ur nån annans glas"-tur man inte har bacillskräck säger jag bara, en av killarna hade fått på sin lapp " Håll tal och skåla för dig själv-det gjorde han kan jag meddela.sen var det engelska fraser mm .

efter middagen så satt vi och pratade och skrattade ända in på småtimmarna. Jag säger bara TACK gänget för en otroligt bra dag rakt igenom.

Idag har jag sovit och vilat , slötittat på tv och inte gjort nåstan nånting av nytta...
Jo varit på promenad med Zingo .

NU snart kommer chefen hem och då är det dax för honom att skotta, för det har snöat rejält.
Själv skall jag plock ur diskmaskinen och sen hoppas jag det är nån bra film på tv:n som man kan sova till!
Grattis Felicia som fyller 10 år idag :)

Hörs//Myran

Kommentarer
Postat av: Linda

TACK som tusan för igår. GUD så roligt jag hade :) Underbart! Å vilka minnen jag kommer ha med mig haha Ses imorgon pinglan :)

2009-01-25 @ 21:58:30
URL: http://livetihallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0