Nyårsdagen!

Sov ett bra tag, sen fikade vi för att sedan åka ner och hjälpa till med städningen,flera än jag hade tänkt den tanken så det var snart gjort. Efter det så fikade jag hos Lisa och sen skjutsade hon hem mig!

Kollade på Mamma Mia =Jättebra film , sen två filmer till men den ena var jag tvungen att spola tillbaka ett bra tag för av nån anledning så hade jag somnat mitt i  ;)

det åts lite sallad, vi var ner och hämtade Robin, det var väl de kraftansträngningarna som gjordes, förkylningen har knackat på så det är inte helt 100% nu, chefen kom hem och var helt slut från jobbet så han är hemma idag och blir nog hemma i morgon med.

I morgon skall vi till pappa och Nina på middag min familj och syrran Annas familj, blir trevligt men jag tror att vi får åka utan chefen. Nu skall jag kolla runt lite i bloggvärlden och kolla om nåt härftig hänt!

God fortsättning på Er alla !

//Myran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0