Later on!

Jaarå, chefen och jag har varit på promenad och det bet bra i kinderna!
skönt var det! Funderingar ligger just nu på om det blir att ta fram slalomskidorna och dra iväg imorgon bitti!

Känner mej sugen nu när jag har fått smaka lite på karamellen.. Bara det inte är 17 minus eller nåt, DÅ stannar jag hemma. Agnes skall börja på dans i morgon, blir kul för henne, hon är säkert bra på det (med).

Just nu sitter hon och spelar gitarr och jag njuter och lyssnar. Amanda är och firar en kompis som fyllde 20 häromdagen, tänk att snart får amanda gå på bolaget också.. Herregud va stor dom blir!

Måste man vara på ett visst vis när man är 44 år undrar jag ibland när jag är på jobbet, ja annars med.
Finns det nån regel hur man skall uppföra sig?

Jag skiter i det tror jag och kör på som vanligt är nog lugnast så!

För den delen samma dag när jag fyllde 20 var jag på bolaget och köpte 10 burkar Norrlands Guld!
kommer du ihåg vad du köpte första gången??

Over and out// MyranThumbnail


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0