jul igen!

Hur svårt är det egentligen att få till en rubrik som är passande nog??

Är det egentligen livsviktigt??

Vi har ialla fall firat jul hos min far och hans sambo idag! Chefen var sjuk så han fick vara hemma..
Syrrans sambo Henrik var också sjuk så han var också hemma!

med andra ord så var det jag och syrran och våra 6 barn tillsammans, jag har två och hon fyra.

Vi fick som vanligt jättegod mat! Kyckling med ris eller potatis nån typ av currysås, kokta grönsaker samt vanlig grönsallad och gott bröd till.. Mums smakade det och alla åt under tystnad ja åtminstone de som kunde..

Emilia den lilla sötnosen stod för underhållningen.. man har verkligen glömt hur fort allting går när man är 1 ½ år, rätt som det var hade syrrans kaffekopp hällts över den fina duken på bordet..

Hon vart så glad för de Julklappar hon  fick en ny mössa och en halsduk. I rosa färg så klart, knepigt de där för jag har inte köpt rosa till mina egna barn..
Kevin tyckte allt (det mesta ) var "värdelöst", vet inte om han gillade tröjan han fick men halsduken verkade gå hem, Felicia och Isabelle fick tröjor med tryck från JC och örhängen och det verkade gå hem ialla fall.. Det blir svårare och svårare att köpa till dom, vi har ju en viss summa också vilket gör det lite mera besvärligt eller så är det att vi ALDRIG är i tid att köpa idag hade vi en halvtimme att köpa till 4 barn, bara att skylla sig själv..

själv fick jag SUPERHÄFTIGA VINGLAS OCH EN FLARRA VIN, samt teskedar av pappa och nina, vet inte var alla skedar har agit vägen, samt en jättefin ljuslykta av syrran.. sen vart det kaffe och glass med lite frukt och efter ett tag så åkte syrran och barnen hem, vi stannade ett tag och satt och pratade och pappa bjöd på en whiskey, det är härligt med brudarna nu för man umgås på ett annat sätt.

Amanda körde naturligtvis hem och vi stannade på vägen så agnes fick handla lite förnödenheter(godis) för hon skulle sova hos Robin ikväll..

Vi åkte hem och pratade lite med chefen sen la han sig för han hade bestämt sig för att jobba imorgon.
amanda hon bara pratar om att RESA! och jag har fullt sjå med vad jag och chefen skall göra på våran 25årsdag!

Herregud! mer än mitt halva liv med den mannen och det känns sååååååååå BRA!

här kommer lite bilder från jul nyår och från ikväll

Enjoy//Myran
1. julklappar  till brudarna!
2. Chefen och jag ♥
3.Agnes♥
4. Amanda & Zingo♥
5. Mats och Angelo Nyår
6. Elsawa och majvor Nyår
7. Julia Nyår
8 Erik, Malin, Annika Nyår
9.Jan-E nyår
10. Grannen Lisa samspråkar med Ann, Nyår
11. Felicia syrrans
12. Isabelle och Emilia syrrans
13 Mina och chefens läckra vinglas..

Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon! Fina bilder!Tack för din fina kommentar!

2009-01-04 @ 07:27:03
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0