Anonym!


Thumbnail


Jag vet vad vi får yppa om jobbet i bloggen! =INGET!


Därför är jag inte rädd om någon läser den, kanske skall maila ut adressen till alla på jobbet i morgon, så skulle
man öka läsarantalet  åtminstone för en dag:)

Men samtidigt tävlar ju inte jag med blondinbella eller någon..
Fick en kommentar av gulliga Eva på lunchen att hon tyckte om den, sånt värmer.

Lunchen var så bra, det behövdes verkligen. Nu blir det träff på "Pluto" i februari och då skall det spelas GH och "med andra ord". Då ni, är man som en ungdom igen! Tävla..

Beställt klipptid, lämnat in mina älskade stövlar för att få ny dragkedja, eftersom jag har vader som nästan är större än mina lår, är det lite svårt att få tag i nya om man inte vill lägga ut tusingar på ett par stövlar och fullt så SNYGG behöver jag inte vara!

Jobbade till kvart i sju ikväll och sju vart det igår, så när jag kom hem idag och hade käkat så skulle chefen titta på jakt och fiske, det är grymt att sova till det!

Vaknade en timme senare och Malin ringde hon ska på anställningsintervju på mitt jobb imorgon.. Har jag rekomenderat henne??? JAPP, duktig driftig tjej ! Passar kanon!

Nä det var väl vad jag hade att förtälja denna dag.. Agnes och jag skall sova inatt inte vara uppe och skrota som vi varit nu i två nätter man blir så trött :)

Tja rå// Myran
 Eva och Kicks!Blowing Kisses

Kommentarer
Postat av: Lena

Hahaha...ja man bli r trött av att vara uppe och skrota :)



Okej då ska jag försöka ta en bild på månen då... =) Du jag är helt nybörjare på att fota och kan absolut inte med kameran...har inga extra tillbehör till den heller iaf inte ännu.



Hör av mig när jag tagit fotot :) fast tittar säkert in dess förinnan, ha en go dag!

2009-01-14 @ 13:53:42
URL: http://lenakald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0