vin i dricksglas!

Är inte min melodi!
Men det funkar nu.
Jobbat och varit på utbildning..

när jag skulle hem hade jag PUNKA på v70:n!
Precis vad man önskar sig en fredag eftermiddag..

Ni kommer att bli förvånad äver vad jag gjorde!
Ringde chefen..haha som var på bolaget ca 1 km från mitt jobb och sen kom han och en kasse öl
och styrde upp däcket medan jag pratade med en i mitt team. Den grabben (chefen alltså) är på rätt
ställe vid rätt tillfälle!
brudarna åkte hem med golfen och vi åkte och fyllde luft i punkadäcket.

sen när vi kom hem fick jag sätta mej och läsa tidningen ta ett glas vin medan han och amanda lagar mat!
LYXTILLVARO skulle jag vilja säga.

Nu är dock vinglaset tomt och det är dax för min favoritöl!
URquell

Har ni någon favoritöl?

Tjarå//Myran

Kommentarer
Postat av: Mallan

Men gud vad bra att han var i närheten. Tyckte så synd om dig när Eva kom in o skulle berätta att det var punka.

Ha en härlig fredagskväll bästa Cia!!

Krama

2009-02-20 @ 19:45:13
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: Lillan

Älskar tjeckisk öl...Starbrno,Staropramen osv... Men ...Spendrups Gold är med en favorit:))

2009-02-21 @ 07:01:00
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Rosie

Godmorgon.

Jag älskar ölen Keo men tyvär så finns den inte på bolaget men dom kan beställa hem den ifrån Cypern.

Önskar dig en underbar lördag.

Kram

2009-02-21 @ 08:46:07
URL: http://rosentj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0