svar på inlägg!


Jag har nu svarat på en insändare i våran tidning, en man köper blommor till frun på alla hjärtan och beklagar sig i tidningen för att rosorna är dyra(men hallå bajsar björnarna i skogen??)
Kära nån hela VÄRLDEN skall ha röda blommor.. Det dummaste var att han hade gjort samma sak ifjol, men nu var blomsterhandlarna ockrare..han tyckte det var pinsamt att gå ut ur affären när han redan var där, men köper du alltid nåt i affären som du är i????  Vad är det med folk?
Hoppas mitt svar kommer med!

Dagens viktigaste!
idag var jag och lunchade med 4 trevliga brudar!
Lånade Malins 745:a och det var intressant, längesedan man åkte med breställ :) som att vara 18 år igen!
Sen jobba, möten, samtal, mm ganska tuff dag!

I morgon skall jag hålla utbildning hela dagen.....
torsdag och fredag skall jag utbildas!
Sen är det helg igen!

Ja Grattis "Smygläsaren" nu är det 5 år kvar!
jag kommer att kolla upp om tärningarna sitter på plats i bilen i morgon, bara så du vet!  Fuzzy Dices
ingen promenad idag pga av att fixa material till utbildningen i morgon och göra en "plan".

Ciao Ciao Bambinas//Myran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0