sovmorgon

Jag hade sovmorgon igår och sovmorgon idag, behövde antalgligen det!
Har fortfarande inte klätt på mig, hinner med det också. tro nu inte att jag går omkring helt näck för det gör jag inte!
Morgonrocken sitter på!

Har ju en bok som är så bra så jag har suttit/legat och läst men skall nog ta mej i kragen nu och styra upp dagen.
Amanda skall skjutsa agnes till stan på dansen, hämta N som skall hälsa på (amanda) ! Intressant..

Skall väl kolla av vad vi skall äta också.
Chefen jobbar till 18:00
Zingo behöver få lite luft (jag med)

Och några sidor till i boken skall läsas, och jag måste tvätta en maskin tvätt!
Lagom lugn söndag med andra ord.

Har ni andra fullbokat när det är söndag?

Funderar.... //Myran

Kommentarer
Postat av: Anna M



Skönt du har det! Min söndag var fullbokad med dop och besök hos kompisar i stan, kom precis hem!



Kram kram

2009-02-15 @ 19:40:47
URL: http://annamodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0