Sorterat örhängen!

Agnes och jag har lite mani på örhängen!

Köper tillsammans så vi har en bra samling av ringar och döskallar mm.

För ett tag sen gjorde vi en tavla där vi hängde upp alla, snyggt och prydligt...ett tag.

Nu är det ordning på torpet igen! Bra´re.

Kollat på Miami Ink, nu är jag braaaaaaaa sugen på en ny tatuering..

Jobbat idag såklart, gjort åtgärdsplan igen.. Det kan jag nu!

Utbildning till veckan tre dagar! Bra där.

Chefen överraskade med så god mat ikväll, ♥

Ställer frågan..

För eller mot tatuering??

Jag är FÖR.

Vi hörs//Myran


Kommentarer
Postat av: Lego

För tatoo ;)

2009-02-06 @ 10:51:16
Postat av: Mallan

Föööör....allra helst av Ami James ;)

2009-02-06 @ 19:06:27
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: Anna

Helt klart FÖR! Själv mycket sugen på att göra en till. Och jorå, visst skulle man klara av att Ami gjorde en :) Håller med Mallan!

2009-02-06 @ 21:21:56
URL: http://annacahlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0