resume!

Ja ibland händer det saker som man inte hinner med!

torsdag jobbade rätt länge för att sedan gå på "After Work" med gamla godingarna!
Jag och E åkte lite tidigare till kroge och satt och pratade lite innan de andra 8 brudarna droppade in!
fick god mat och mycke skratt, skall se om det är lika bra stämmning i rummet om en vecka som vi hade
det! Ni skulle vara med när det var fredag ! Ja då jäklar var det högt i tak vill jag lova, få se om detta håller med nya gänget? Är tveksam alltså! 5 st fortsatte på quiss och mådde som dom förtjänade på fredan och 5 mådde kanon!

jag gjorde kväll kl 12:00 på fredag alltså hem vid lunch, men det var ju såååå skönt!
Åkte hem och tog det lite lungt sen åkte chefen jag och amanda till stan och handla lite behövliga saker på HM.
Och en behövlig dunk vin.

Agnes åkte med oss hem, och väl hemma klädde amanda om i sin nyinköpta klol och sen tog volvon hämta en kompis och sen hämta upp Malin vid jobbet och drog vidare mot Stockholm för att ikväll gå på konsert med JUDAS PRIEST! Partybrudarna har hyrt lägenhet i stockholm och Ida har nysst fyllt 20 år och det var 300 meter till bolaget fick jag info om! Alltså fullt ös! så kul för dom, hon ringde nyss och hade fyndat ett par stövlar!

Jag har skjutsat Julia och Agnes till "våran" skidbacke, det är kanonväder ute och jag skall städa köket grundligt!
Perfekt dag för detta! Chefen persson och håkan är och pimplar Fisk?? ja det var det dom sa ialla fall!

vi får väl se när dom kommer hem!

Hörs kanske later on i kväll//Myran

Kommentarer
Postat av: ulrika

Javisst är den boken bra. :)

Kul att ni hade det skoj i torsdags.

Ha en fin eftermiddag och kväll.

Stor kram

2009-02-28 @ 16:03:26
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: bjorne

Dom såg jag i ishallen i Karlstad för ca 20årsen,då var det tryck kan jag säga,har faktiskt biljetten kvar ännu,ha en bra kväll.

2009-02-28 @ 19:06:53
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: ulrika

Tack, det är du också! :)

Nu blir det melodifestival här... :)

Ha en fin kväll.

Kramar i mängder.

2009-02-28 @ 19:52:42
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0