denna helg!

Ja lördagen försvann i ett hurr!
Har bara tagit det lugnt och läst tvättat lite och sen umgåtts med mannen. Vi såg The Notebook på dvd en jättejättebra film, se den om ni inte redan gjort det!

Söndagen så tog jag och strök tvätten eller sandslottet så då hann man med flera avsnitt av Top Model, lika dåligt varje gång enligt mej.  Chefen och jag var på en promenad med zingo och det var bitigt åt kinderna på vägen hem, och TUNGGÅTT.. märks att man inte är helt kry i kroppen, förkylningen ligger kvar och smyger.

Med andra ord en skön helg har det varit.

Idag jobbat och det är lika intressant, nu längtar jag till utbildningen nästa vecka så jag kan strukturera upp min tid och göra nytta HELA tiden. Får mycket intressant information varje dag, både bra och dålig..

Det är väl i stora drag vad som händer i mitt liv just nu, på fredag skall jag ialla fall till Eva (en av smygläsarna) och det är på tiden, vi träffas mest över en lunch och man hnner inte avhandla så mycket då.

vad skulle man göra utan sina vänner?? Antagligen vara grymt fattig!

Over and out//Myran
För den delen så sitter stjärnan kvar i växthuset, kan ni tänka er hur MYCKET snö det är utanför dörren??
Jaja det kommer mildare dagar då har man inget att skylla på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0