Dagens bullshit!

I morse hade jag sovmorgon, började att jobba klockan 10:00, slutade ioch för sig kl 19:00 men det är lungt. Klev upp till ett varmt kök, med kaffe i termosen och tidningen på bordet alldeles ensam, så skönt.

Chefen hade skjutsat agnes till bussen och amanda sov, chefen åkte till stan och inhandlade delar till amandas bil.Hoppas den är OK nu, för hon har varit lite less att det har jävlats ett tag och chefen har inte haft tiden eller snarare orken med tanke på att han varit förkyld ett bra tag, men nu har vi tre fungerande bilar igen.

Känns ju skönt för amanda att slippa fråga om lov att låna volvon eller golfen nu kan hon ta sin egen bil om hon skall nånstans, det kallas FRIHET när man bor som vi gör!

Ialla fall funderar jag på en sak! Om du skall på krogen, plockar du på dej 2000 i kontanter och tar med dig kameran då???? Och sen ställer ifrån dej väskan utan tillsyn? Nä tänkte väl det! En artikel i våran tidning idag?
Alltså hur tänkte man då? Världen
är full av dumhuvven!

Satt vid köksbordet jag och brudarna och kollade hur många sms som vi skickat...

Nån som klår NÄSTAN 30 000 sms på ett år? Nämner inga namn  men det var inte amanda eller jag som skickat dessa....Och chefen var inte med..


Ja annars då?

//Myran



Kommentarer
Postat av: Rosie

Hej.

Tack för besöket på min sida.

Vart bor du och vart i Söderhamn jobbar du?

Kramar ifrån mig

2009-02-10 @ 22:51:40
URL: http://rosentj.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Skönt med sovmorgon och det låter som en härlig start på dagen det där. :)

Hoppas det blir reda med bilen.

Stor varm kram till dig.

2009-02-11 @ 14:40:18
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Rosie

Det är skönt att det börjar hända saker, hoppas nu bara att det kommer att gå fort med resten.

Ha en underbar helg

Kram

2009-02-13 @ 15:37:48
URL: http://rosentj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0