bakat matbröd!

idag har det varit en bra dag, chefen gjorde frukost och jag kunde sätta mej vid dukat bord!
Söndagslyx!
Sen la jag mej i sängen och läste lite grann i boken, Melwin gjorde mej sällskap.

Efter ett tag var det dax och baka lite matbröd, gott vart det den här gången, jag höll mej till receptet skapligt
den här gången, förra gången så gick jag lite över gränsen men då vart det betongbitar..

idag doftade det tomat i köket och jag hade lyckats!
Chefen och jag var på promenad med Zingo, det var så tungt att gå.

Han som plogar hade inte kört ner bladet tillräckligt sa chefen och jag tror honom det var som att pulsa i snö..
Chefen lagade fisk och jag gjorde hemlagad pärnstamp (ja för er  som inte vet vad det är... ) hemgjord potatismos helt enkelt. Gott som sjutton vart det.

Kollade på Miami Ink, och nu börjar det bli dax för att bestämma motiv och beställa tid! Min profilbild

Sen pratat med lillasyster ett bra tag, vi har mycket att prata om!
Annars en lugn och skön helg med kortspel igår kväll med chefen och agnes. Trevligt var det!

Nä inget annat att förtälja denna kväll, chefen amanda Niklas kollar på Beck och agnes läser antagligen läxa eller kollar på OTH.

Over and out//Myran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0