Åsså var det fredag igen!

Alltså! Vart tar veckorna vägen?
Tycker det är måndag --fredag hela tiden..
Det är mycket nu.. Kanske därför.

Slutade kl 16:00 idag det var ju så skönt, chefen och amanda var på ok i stan och tvättade Volvon, var upp dit en sväng sen åkte jag hem, dom drog vidare och handlade.

När jag kom hem så plockade jag ur diskmaskinen sen knäppte jag på tv:n och kollade på Hells Kitchen och vad ska man säga ?? Karl´n är TOKIG!
slonkade lite innan dom kom hem, sen tog amanda och jag ett varsitt glas vin(ja jag bjuder henne hemma)
och tog tag i maten! sallad, potatisgratäng och fläskfile gryta, det är gott de!

Nu kollar Chefen? på Let´s dance och jag surfar lite..

Våra brudar .. Ja dom är fast i OTH träsket (one tree hill) är det nån som har nåt råd så välkomnas det..
Agnes är på säsong nr 1 och amanda har säsong 2--5 på dvd, så många timmar blir det!

Nä nu har ni fått en resumé av dagen!
Och ni som smygläser TYP EVA S.. Ge er till känna!

Förresten detta händer inte OFTA: jag tackade Nej till fest hos en jättegullig och bra arbetskamrat imorgon!
ja för er som känner mej så är det inte ofta det händer men jag orkar helt enkelt inte.

That´s all //Myran
Här har ni en smygare!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoho Cia, här är Mallan :)

Idag har jag med mig kladdkaka på jobbet. Du skulle vara här ;)

Kram på dig

2009-02-07 @ 11:53:06
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: Karro

Men visst är han snygg Ramsfield och inte bara tokig? :) Jäkligt schysst av Mallan att ta med kladdkaka en dag när inte vi är där. Taskigt! :) ses till veckan! kram Karro som också brukar läsa din blogg men som är värdelös på att skriva kommentarer...

2009-02-07 @ 15:07:31
Postat av: myran

Ja Karro!



Det har du rätt i vi tycker rätt lika vad det gäller män i helhet tror jag ......

2009-02-07 @ 17:23:37
URL: http://mcmyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0