today!

idag har jag stoltserat med mitt nya halsband på jobbet och meddelat bloggadressser liknande "tidsoptimisten.blogg.se mest hela dagen!

jag har fått så mycket beröm och "avundsjuka" kommentarer så det är helt sjukt!

För jag har haft halsbandet med kärlek idag! av alla på hela jobbet!

S
ÅÅ nice! Möten hit och dit idag och en massa bra saker har sagts!

Jag har fått sagt det jag vill!

Åkt HOJ idag! Chefen har klippt sig så jag tog en repa i stan där jag jobbar!Träffade min kära syster!

Sen hem och brudarna gjorde Tacos, det gillar vi, under tiden tog jag fram snabeldraken och körde av lite grann!

I kväll har det chillats i växthuset, chefen och jag har planerat semester och pratat lite om livet i allmänhet!

Mest har det pratats om flugfiske, hur var och när!
Det löser sig sa hon som sket i slasken"!

i morgon skall jag till stan på tjejfest!
Det blir nice! bara BRA tjejer!
 
pratat med lilla pappan i dag också! han blir rörd av agnes lappar.....

puss och kram //Myran


Kommentarer
Postat av: sofia

försent:( det var ju lite närainpå så dom behövde veta snabbt, iförrgår boka dom biljett med en annan tjej:( tråkigt..

2009-04-25 @ 09:54:59
URL: http://sodiro.blogg.se/
Postat av: vivan

Vilket snyggt smycke!

Öönskar dig en skön Valborg!

Kramen!

2009-04-30 @ 12:08:41
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Jag önskar dig och din familj en fin valborg!

Stor kram till dig.

2009-04-30 @ 17:13:43
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0