saturday !

Agnes sms:ade att dom var på väg till karlskrona och skulle "chilla" på stan!

Gick bara ett litet tag så kom ett mms och en bild i en provhytt.. Så typiskt henne, jag tyckte det var en snygg tröja
hon hade på bilden, hon ringde och det var leggingsarna hon menade.. Det är inte lätt alla gånger. :)

Amanda har nyss kommit upp hon skall fika och det är TOMT i vårat kylskåp, så det blir en tripp för att handla när chefen kommer hem, det är sånt han gillar efter han har jobbat förmiddag 06-14:00,  känner ni ironin...:)

Annars skall jag dra fram strykbrädan och ta tag i sandslottet (igen) det har en förmåga att växa..
Blåser isvindar ute så det blir ingen tur med hojen, känns lite surt men herregud säsongen har ju inte börjat ännu!

Många dagar kvar, och då skall det gnällas att det är för varmt osv...
Pratade med en av grabbarna på jobbet igår han skulle nog ta en tur till Järvsö och kolla på en HD, jag är inte så sugen på HD, finns en modell som jag skulle kunna tänka mej Sportster
men med tanke på kostnader mm så är jag nöjd med maraudern!
Ja det var väl vad jag hade på tapeten idag..
over and out//Myran







GRATTIS LIVIA PÅ DIN 1-ÅRSDAG :)

Kommentarer
Postat av: Synne

Hej denna vackra lördag.

Tack för ditt besök hos mig. Det är så skojigt när nya hittar vägen in genom dörren.

Har läst lite hos dig nu. En bra blogg. Men hur sjutton var det med alla bankkorten?



nu väntar solen ute, ska kratta bort en massa löv och skräp. Uteaktiviteter är bra nu, fast pollenallergin fäst sina klor redan. Har tagit spruta så det ska gå bra.

Ha det gott och välkommen igen.

Synne.

2009-04-18 @ 13:29:07
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0