lyssnar inte jag på dig??

Den frågan fick jag av chefen!
klart han lyssnar på mej, han är den som jag överöser med skit från jobbet och han lyssnar försöker ge mej råd och tips och framför allt finns till för mej!

Jag känner mej ungefär som överkörd av en ångvält!

Lördagen var kanon med trevliga brudar och god mat, gott vin och BRA musik ja då blir det party!
Söndagen bjöd på fint väder fast det blåste lite grann, samt strömavbrott så vi lagade mat i husvagnen, gick ju kanon det!

Hojen har luftats i helgen, skönt att det börjar bli väder för att åka.

Agnes har varit hemma från skolan idag och hon hade sån huvudvärk så jag var tvungen och åk hem och se till hur det var med henne! Lilla gumman hade så ont så hon inte tog sig ner i köket och ta en tablett, hon var het som en kamin när jag kom hem...

Nä nu har jag ingen lust mera!

//Myran

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men stackarn, hoppas hon snabbt blir bättre.

Vem va det som sa det?? Och varför.

Nu är det inte så kul längre... Man gapskrattar inte när klockan ringer. Jag hoppas Onsdagen ger något.





Syns imorgon!



2009-04-27 @ 20:46:45
URL: http://bodellskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0