kamera på vift!

Kameran är på vift och jag kan inte knäppa kort på mitt FINA halsband som låg i postlådan idag!

TACK MALIN! det var precis så som jag ville ha det!

Chefen och brudarna runt halsen!

Har inte gjort några knop sedan jag kom hem från jobbet idag!

Kommer inte bli så mycket heller!

Snart lördag! det gillas! ;)

Ny dag på jobbet i morgon det kan som vanligt bli INTRESSANT!!!!

Lunchdate med brudarna idag, dock vart jag en halvtimme försenad  men det ordnade vi upp!
TACK till er ni är bäst, eller som man kallar det ÄKTA VÄNSKAP!

Agnes hjälper amanda och göra slingor i håret, dom håller till i VÄXTHUSET! ...

Chefen är ute och luftar BM35:an (traktorn alltså!)

Jag skall kolla runt lite hos er andra.

ÅTERIGEN, TACK Malin!

//Myran

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej kära Myran!

Tack för kommentaren, ja, det ska ordna sig bara jag får lite distans till det hela.

Låter som ett fint halsband, med de du älskar på. :)

Ha en underbar fredag och helg.

Stora kramar.

2009-04-23 @ 21:43:06
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Malin

Söta lilla du!!! Nu känner jag mig riktigt hedrad!! Och så överlycklig för att du tyckte om halsbandet! Kramiz M

2009-04-23 @ 22:48:39
URL: http://tidsoptimistens.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0