i kissed a girl and i like it!

Den låten snurrar i mitt huvud!

sådär så är hojen uttagen och klar, dvs låter som en symaskin!
Måste ju byta avgasrör innan.... Hörs knappt att man kommer! Löjligt!
Agnes har tagit ut moppen! Jäsigt =dvs skjutsning= mycket mindre!

Chefen är och fiskar i utloppet =Chefen lycklig!
Amanda är på fest i kväll igen= trött i morgon igen!

Annars var gårdagen kanon, gästerna åkte hem vid två vi la oss strax före tre, var en lagom kväll med allt.
Trevligt värre!

Idag har jag städat på altanen, läst ute i härliga vädret, suttit i växthuset och fikat, varit ner på konsum och fått en smörig kommentar.. och en dag i hälsans tecken! bara gjort saker för min egen skull.

Nä nu skall jag kolla av läget lite!

Puss //Myran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0