i got my licence!!!!

Ja i morse tänkte jag till.....

Säkert kommer dom att ha koll nu i påsk, KÖRKORTSKOLL!!

Så jag meddelade jobbet att jag skulle bli lite sen, drog i väg och hämtade körkortet!
Men tro på fan att allt  är löst!

jag vet att en del av er skulle vilja att den här historien skulle hålla på ett tag till.... ;)
Å då tänker ni verkligen på mej.. Not!

var och käka med tre härliga brudar på lunchen, Eva Linda Hanna! vi var på china=Nice!

Sen slutade jag vid fyra, åkte på bolaget köpte en dunk vin och en flaska bubbel till lördagen då vi får gäster!
när jag står i kön och skall betala dvs det är min tur, då tar jag upp BANKOMATKORTET ur fickan....
Trodde jag ialla fall! Men istället står jag med internetdosan till banken och mitt nya körkort..HAHA bra gjort!

fick lämna dunk, och flaska och hämta upp kortet.!

Hem, chefen och jag gjorde varma mackor och vila lite, sen  tog vi en promenad med hunden. Sen kom amanda och malin hem, dom skulle ha en liten tjejkväll prata skit och dricka öl.. Så dom sitter i vårat kök och umgås.

Agnes är på G-fest och skall ha hämtning vid bussen i natt, jag skall vila lite på soffan innan..

G´najt //Myran

Kommentarer
Postat av: Rosie

GLAD PÅSK/KRAM

2009-04-10 @ 11:25:23
URL: http://rosentj.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Tack! :)

Önskar dig och familjen en fin och glad påsk.

Massor med kramar!

2009-04-10 @ 15:57:23
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: vivan

Glad Påsk!



Kramen!

2009-04-10 @ 22:46:34
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0