Solstrålarna =0)

Japp!! Vi ska ha kubbturnering på mitt jobb och vi måste ha ett namn på laget.. Valde mellan bitcharna eller solstrålarna..Vi tyckte att solstrålarna passade bäst "host".. Eller så här alltid retar det någon, vi kommer och vinna så är det bara. Efteråt blir det tipsrunda tillbaka till jobbet med mat och dylikt.. Det stod så här i inbjudan.. "Tänk på att det är vanlig arbetsdag dagen efter" ?? Fattar ingenting.. I helgen ska vi hem till Mallan har inte fått nån pejl på vad vi ska ha med oss mer  än att Linda kommer att ta med Jäger och det är ju inte så tokigt. Jag undrar hur jag och Anna skall komma hem men det löser sig nog på nåt vis, dit kommer vi i alla fall. Skall jobba först till kl 15 sen hem coh duscha mm och sen iväg igen..

Igår kväll pratade jag med lillasyster det var jättelänge sedan vi  pratade och hade mycket att avhandla trevligt värre.. :)

Har även konstaterat att det är krig på jobbet om alla tjänster som är utannonserad ALLA verkar söka och ALLA måste få en chans att gå på intervju. Jag har sökt två och vill ha båda..hrm kan bli svårt att få till det, men må bäste person få den tjänst som man är bäst lämpad för. Jag har ett ganska soft jobb nu sitter på administration och lägger mej i allt som händer nere hos oss jag och Pernilla är helt otrolig på det viset och väldigt lika.. Skönt att ha en sån pingla vid bordet för den delen så har jag bara bra bordskamrater Tina Jennie Henrik  Pernilla, Tina, Henrik i telefonen och vi övriga på admin.

Solstrålen Myran :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Alltid Jäger! :D

2008-09-19 @ 08:06:05
URL: http://hockeylinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0