kassör!

jag har varit (är ) kassör i föräldraföreningen där jag bor! Idag var det dax för möte och utse en ny eftersom jag inte har nå mera barn på skolan.. TROR ni det kom någon förutom ordförande kassören och sekreteraren samt en klassrepresentant?? Nix där stod vi på skolgården och pratade en stund för att sedan åka hem o ogjort ärende!!

Jag får väl styra upp det där ett tag till bara jag slipper mötena,, men det känns lite tjatigt, har liksom ingen lust längre..
Bokföringen är ialla fall klar till nästa tar över och pengar finns det i föreningen så det är bara och köra på liksom..

Har fixat mat till mej och chefen så vi kan ha dosa i morgon blir fläskkotlett och potatis blir gott det!!

I morgon ska vi se vad dagen på jobbet bjuder på, skulle få reda på vilken ny  TL som det blir kanske flera också eftersom det är flera nya team.. Den som lever får se. Jag hoppas på att min tjänst som jag sökt blir klar snart, för det vore skönt att slippa fundera mera på det men som TL får jag nog inte hoppas denna gång.

man hoppas mer på vissa än på andra!!

Ciao //Myran

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Hallå!

Dags att uppdatera, men du startade väl om datorn på jobbet?? :)

Ha en suuuuper tripp!

Syns på tisdag.

Kram o hälsa alla hemma!

2008-10-03 @ 21:22:27
URL: http://bodellskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0