Guitar Hero!

Ja igår var vi ju bjuden till Mallan,vi åt och drack och hade så trevligt..
Amanda skjutsade mej och Anna till söderhamn där vi sammanstrålade med Linda å Lego, Lego skjutsade oss sedan ut till Mallan med en liten guidad tur på vägen :) Dom bodde en bra bit utanför stan, men ett så fint hus. För övrigt tror jag inte att jag sett större tv än vad dom hade.. 47 tum ojoj.. Vi pratade lite sen var det dax och äta,nu kommer jag inte på vad den där pannan hette som man lagade i vid bordet men bilder kommer senare..

Efter maten förflyttade vi oss till rummet med Mallans guldkuddar och pratade  och pratade, det var mycket som  avhandlades.. NICE!! Fredde Mallans man hade några grabbar där och dom spelade rockstar ute i deras uthus/gäststuga. Efter lite prat så var det dax för Guitar Hero jag hade aldrig provat detta och Anna o Mallan började och det märktes att det inte var första gången för dom!! Sen turades vi om och det var min tur till slut, ja dom andra var MYCKET bättre  än mig den saken är klar, men förbannat kul var det iallafall.

När vi hade spelat ett tag, så funderade vi på att spela nåt annat men herregud vad tiden går fort när man har roligt..Det var dax och åka hemåt, vi skulle ju inte vara borta så hemskt länge hade vi bestämt.. Linda ringde Lego som kom och hämtade oss och på vägen hem så var det nå grabbar som kört lite nära kanten vid vägen så Lego åkte dit och drog upp dom med Lindas bil, en god gärning hann vi med förståss Anna och Jag å Linda höll snacket igång, sen hämtade Anneli anna och mej vi var på statoil och köpte snus sen var det Diasalma mm på skaplig volym på vägen hem och anna sjöng för full hals hon tränar väl, för  vi ska till henne nästa gång vi träffas och då blir det singstar!!

Ja man hade inte en chans att somna på vägen hem men efter att ha skrivit en lapp till chefen som skulle upp och jobba 2 timmar efter jag kom hem så somnade jag som en gris.. 

Tack brudar för en underbar kväll med god mat och mycket skratt

Myran
Som kom hem strax efter halv 3 ;)

Kommentarer
Postat av: vivan

Kul med tjejträffar...och ni verkade att ha det kanontrevligt!! ha en skön dag..kramiz:)

2008-09-22 @ 11:43:07
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0