Ensam men ändå inte!!

Efter jobbet så handla jag lite grann och sen åkte jag raka spåret hem!! Skönt med helledig helg!!
Plockade ihop lite och dammsög och sedan lite mat på det, var på en promenad med chefen men innan så tände jag ett gäng ljuslyktor i växthuset..För att det skulle sprida lite värme i denna lite kyliga septemberkväll, sen är det väldigt vackert att se från vägen åxå :)) vi har ju inga väglysen efter våran by väg..

Chefen kokade lite kaffe och jag tog ett glas vin och begav oss ut till v, men chefen är trött efter veckans jobb och vedklyvning(hos grannen) våran ved är klar sedan länge, så han gick in och la sig på soffan och kollade på tv och jag var upp och hämtade dn bärbara datan.. agnes kollar på film på sitt rum (Robin är sjuk) och amanda är hos johan i helgen..

Jag njuter av tillvaron bara så ni vet..

Agnes fråga mej :Mamma känner du dej ensammast i världen?? Nä svara jag, jag har ju allt man kan önska sig barnen chefen djuren växthuset många kompisar och riktiga vänner , det är vad jag är rik på..

Hon menade ju att jag var ensam i växthuset.

Tja ´rå //Myran

Kommentarer
Postat av: vivan

Vad gulligt...ensam i växthuset...där har du ju dina vänner...

Trevlig helg! Kramiz:)

2008-09-12 @ 22:06:02
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Ann

God morgon! Ensam i växthuset låter nästan som ett teveprogram:))

Japps jag är en äkta pink Lady! Kommer aldrig tröttna på rosa hur gammal jag än blir:)

2008-09-13 @ 06:08:47
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0