Dagen efter...

Fönsterputsning mm är alltid densamma....

ONT i ryggen som bara den, har legat på soffan med värmekudden och det känns lite bättre.Agnes och chefen har dragit till skogen igen och plockar lingon, hon är verkligen ihärdig när hon sätter den sidan till, nu ska vi ju på en kryssning så då ser hon till att tjäna ihop lite fickpengar för att spendera uppe på soldäck där hon och amanda kommer att befinna sig efter vad jag och chefen förstått... BRA JOBBAT AGNES !!

Amanda har ju jobbat hela sommaren och jobbar mycket extra fortfarande så hon kan ju ta lite av sina sparpengar fär vi drar iväg.. Blev bjuden på middag hos en av brudarna den 4:e oktober får väl ta en sväng dit med bilen eftersom vi skall åka på söndag förmiddag..

Nä nu ska jag plocka ur och i diskmaskinen och värma lite Tacos sedan igår och dregla lite i Ikea katalogen..

Tja //Myran
LJUVLIG serie dom här kommer definitivt att finnas bakom våra nya skåpluckor sedan :))
"Chefen säger: ska du köpa en massa nytt så får du kasta det gamla" Då svarar jag snabbt.. Äru tokig ??Amanda ska ju flytta och behöver lite prylar, Ja det är klart ..The Winner takes it all ;) Det hör till saken att jag har MANI på glas.....Kolla på de här skåpet

Kommentarer
Postat av: agnix

de är ju mycket mer än vad de ser ut!

hihihih :)

2008-09-14 @ 17:20:04
URL: http://agnestove.blogg.se/
Postat av: Amnda

Smart där mamma! ;)

Jag tar allt jag får!

Teburken är min! :P

2008-09-16 @ 21:10:24
URL: http://saraamandalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0