snön!

  Kom idag som ett brev på posten, tack vare den så vart jag sen på jobbet,,några minuter men ändå!! Gick bra o jobba kompade ut en timme tidigare, för att åka och handla lite innan jag skulle åka hemåt, HERREGUD bensin för 10.64 helt sjukt billigt fyllde tanken i golfen.

Sen var det lite pinaler som behövdes på ÖB, sen var jag tvungen att kolla läget på Dollar och där finns det ju alltid nån ljuslykta som man kan behöva, förstår inte detta begär jag har, kanske skulle söka hjälp helt enkelt ;)

Men sen vart det coop och lite mat, vi käka tacos ikväll och det är så gott, uppskattas av alla men Johan valade att äta kebab! Nu är jag ensam nere chefen har lagt sig han jobbar i helgen, och amanda o johan kollar på flim, och agnes kanske bloggar eller sitter vid msn, dom klarar ju sig själv så jag behöver inte bry mej..

Det har väl inte hänt nå speciellt som jag kan förtälja förutom att jag tycker att LARS I IDOL HAR LEKT FÄRDIGT OCH KAN LÄMNA SKUTAN ÅT NÅN SOM VILL/KAN BÄTTRE. HAN ÄR PINSAM NU!! ATT SEPHIDE FICK ÅKA HEM JA DET FÖRSTOD MAN MED LÅTVALET FÖR ATT FÖRSÖKA SIG PÅ FRÄMLING MED CAROLA, JA DÅ JÄVLAR SKA MAN KUNNA STÅ UPP FÖR SIN SÅNG! säger hon som inte kan sjunga en ton rätt, men sjunger med i singing bee varje fredag.

Nä jag tror jag ska knyta mej klockan är mycket och det är 1 november, det innebär att om 11 dagar åker jag och brudarna till Göteborg!! Det är nice

Over and out// Myran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0