Snodd lista!!

BRUKAR DU:

Peta dig i näsan: Hehe.... Jo, det händer ;)
Titta på dig själv i spegeln:  Jag gör väl det ja.......
Gnälla: Ja, på jobbet
Skrika: Ja men inte ofta
Sova: Så klart.....På natten ;)
Ha ångest: Nej
Skada dig själv med flit: NIX
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar:
Nån gång kanske.....
Drömma sexdrömmar:  ibland
Ta droger:Skulle aldrig våga 
Försöka vara annorlunda: Jag är som jag är.....
Klä dig i svart: ofta
Gå till kyrkan: Nix
Gå i skolan:nej 
Röka: Ja feströker
Ha sex: Japp
Ljuga: Kanske.....
Hata folk: Ja finns någon
Lita på folk: Ja, tyvärr.....

VEM:

Saknar du:
Mamma
Vill du döda: Ingen....
Rörde dig sist: Agnes
Vill du slå: Ingen.....
Kysste dig sist: Chefen
Vill du kittla: Ingen hatar det själv
Kramade du sist: Chefen
Vill du prata med: Lelle........
Skrek du på sist: Säkert nån på jobbet
Vill du vara som: Den jag är..... Tror jag
Sårade dig sist: Har förträngt det
Vill du bli galet full med:  Inte galet full bara lagom med Lelle Eva Kicks
Gjorde dig riktigt glad senast: Familjen
Fick du sms från senast: A,manda
Ringde dig senast: chefen
Är snyggast på jorden: vet inte men chefen ligger bra till Kändis =Persbrant

HAR DU:

För många vänner:
Nej

Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar:Nej...
Någon annan psykisk sjukdom: Nix
Någon fysisk sjukdom:  nej
Någon skada: Nej.
Färgat håret: Japp.många gånger

Brutit några ben: Inte ett enda
Några piercings: Öronen.naveln....
Egen dator: Både ja och nej... 
Bra självförtroende: Skapigt
Kysst någon: Jajamensam
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja.....
Bjudit ut någon: Ja
Varit kär: ÄR
Dumpat någon: Japp
Stulit någonting: Ja...snattat i alla fall.....
Lämnat landet: Nej
Tuttat eld på nått: Nej
Gjort något olagligt: Inte vad jag vet

HUR:

Går du: Som en anka ;)
Svarar du i telefonen: Mitt förnamn...
Fördriver du tiden: Jobb och familjen
Mycket pengar har du: Inte mycket
Tjänar du pengar: Jobbar
Ofta diskar du: Aldrig, diskmaskin
Ofta städar du: Varje dag är det något.....
Många stör du dig på: Ganska många ;)
Ofta träffar du din familj: Varje dag

TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag är redan något ;)
På gud: Nej
På rymdvarelser: NIX
Att folk tycker om dig: Japp men man kan inte vara omtyckt av alla
På ett liv efter detta: nej
Att fiskar kan tänka: Hmmmm
Att du kommer leva länge:  Antagligen =O


Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon! Tack!

2008-10-09 @ 05:12:54
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: agnix

Ofta träffar du din familj: Varje dag...=/







va?

2008-10-09 @ 20:43:30
URL: http://toveagnes.blogg.se/
Postat av: Mallan

Hahaha Cia....jag undrade jag oxå om det inte var så skoj att träffa familjen varje dag :D

Lät som en skojig kryssning - fatta vad roligt om man fick till en kryssning med alla oss coola på jobbet, hahah!

Kram kram till dig

2008-10-10 @ 08:37:53
URL: http://mallingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0