Ny vecka nya tag!

Jobbat 8-17 satt lite i telefonen idag gick väl bra..

kom hem vid kvart i sex, chefen och brudarna var hemma, Amanda har ju varit i stan hela helgen och även hon hade hittat hem :) Det var lite delade meningar här och var, nog om detta kommer att lösa sig.

Chefen och jag var på en långpromenad ikväll utan hunden kändes lite konstigt men han hade fått två promenader, en var av brudarna, kan bli så när man måste "rasa" av sig bra för Zingo..

sen laga jag mat så nu är chefen tufri på det i morgon, skönt för honom, å jag har matdosa!!

sen guidat amanda lite i denna jobbdjungel, peppat henne att vara lite Wild & crazy, sånt som mammor är bra på till det är dax att dra iväg då ångrar man väl sig, men herregud tänk dig att jobba som fotograf i Åre under 3-6 månader, HUR kul vore inte det?? Mamma å familjen kan komma och hälsa på och åka lite skidor :)

Nä dax att göra dosa och sen dröjer det inte allt för länge innan man kryper till sängs..

Tjingeling//Myran  Fotografen her self ♥

Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon!

2008-10-14 @ 05:19:36
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: marie

ska bli intressant med amaryllislökarna, den ena ska jag ha i vasen, den andra ska jag plantera i kruka som vanligt.....kul att hitta en antik barnvagn, och att få se dom på riktigt...

2008-10-14 @ 07:35:29
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: JASMINE

Tack ska du ha sötis! hur mår du idag?

2008-10-14 @ 17:54:53
URL: http://soleilsucre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0