Kom i håg detta!!

När ni får en kallelse till mammografi!! Då är det bara att palla sig dit! Det är inge skönt med detta mängtande men tro mej va bra det är!! Skall i väg i morgon...07.45 skall man vara på plats!!

För två år sedan var jag med min granne till Gävle hon hade fått återbesök efter mammografin att det inte såg ok ut!
Tror att det var ca 10 dagar senare så var vi på operation för bröstcancer, det vart en del resor till  Gävle för återbesök cellgifter mm jobbig tid, jag kunde ju inget göra mer än att skjutsa henne och vara med.. Totalt tom känner man sig!

Hennes mamma har ALDRIG varit på mammografi, bara struntade i det liksom och grannen har haft cancer två gånger vid 50 års ålder är inte det jävlig så vet inte jag.. Nu har det ju gått bra men alltså psykiskt hur jobbigt är inte det .

Nä jag tror att alla dessa undersökningar cellprov mammografi mm ska man inte skita i utan det kan skita sig rejält om man inte sköter det !!

Jag kommer att vara punktlig i morgon alltså 07:45 sen drar jag till jobbet..

Hörs då//Myran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0