Härlig söndag!

Sov inte alls lika länge idag, klev upp och kokade kaffe och tog en snus... Bara jäste ett tag.
Sen gjorde jag frukost och ropade till Agnes och Robin så dom kom ner och gjorde mej sällskap.

Lisa kom förbi och lämnade min bössa som hon lånat sen pratade vi ett tag och kom fram till att vi måste ses och
prata rejält, hon har det lite tufft nu med jobbet vet inte om hon får vara kvar eller inte, har jobb till årsskiftet, får hon inte det så blir det lite jobbigt!!

Chefen ringde så jag var ut med tumstocken och mätte snöbladet till traktorn, han ska väl fixa nåt antar jag. antagligen så det skall sitta fram på traktorn och inte bak som det gör nu, FATTA va jobbigt och backa bort snön på gården.

Sen kom grannens barn förbi med pandakatalogen så det vart en almenacka och svampkorg(läs väska) smart grej en till  mej och en till Lisa i julklapp hon behöver en då hennes särbo körde över hennes korg för en par veckor sedan..

Nä nu ska jag ut och plocka ur krukorna med det som är kvar av sommarblommorna sen skall jag laga mat,
tror det blir hemmagjorda köttbullar med potatis i dag eller skabetti och sörja.

Den som äter får se/// Tja så länge // Myran♥

Bra med tre fack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0