Fattar inte??

Att det är fredag i morgon igen, veckorna rusar förbi.. Men skönt är det ialla fall..
Agnes brukar ju åka med 06:50 bussen på fredagar då skjutsar jag henne och kommer tidigt på jobbet, ganska skönt när man väl kommit upp, i morgon skulle grannen också åka med hon ska med tåget till sthlm så det passar bra..

bara det att när vi bestämt det och hon bokat biljett så talade agnes om att hon inte behöver åka förrän 10 över 10 bussen, så jag hämtar grannen kvart i 7 skjutsar henne till tåget och agnes sover vidare, skönt för henne..

Passar rätt bra eftersom jag skall på "underredsbehandling" kvart i nio, så då har jag redan jobbat in den tiden..
kanske man kan kompa lite på eftermiddagen också, brukar funka rätt bra..

Annars är väl inget planerat i helgen få se vad det bjuds på, kabel skall grävas ner, snöbladet skall väl konstrueras,
ja det är ju utanför mitt område, jag är sugen på att shoppa typ IKEA skulle kännas ok, men chefen sa ju NEJ till det så
vi får se, känns skönt att bara vara ledig också..För den delen så brukar ju brudarna var PÅ när det gäller shopping.

i morgon kommer bilder på grävning, nya parkbänken, och arrangemang dom är knäppta och ligger på amandas kamera men längre än så kommer vi inte idag då hon inte är hemma och kan styra upp det till mamma..Jag är lite
oteknisk på vissa saker det erkänner jag, när det gäller amanda eller agnes bilder då aktar jag mej för att försöka för vips så kan allt vara borta...Å då ligger man nog in deep shit!!

Man kan ju inte vara bra på allt !!
Over and out// Myran

Kommentarer
Postat av: Anna M

Hej du!



Skulle vara görkul med en date snart, skulle uppskatta om jag visste om den före faktiskt, haha...du vet så dammråttorna kan försvinna först! =)

Kolla ut ett datum ni arbetande kvinnor, jag är ju ledig varje helg nu jag!



Kram på dig och hälsa brudarna på teleperformance, eller ja i alla fall dom som räknas!



2008-10-23 @ 22:51:16
URL: http://annamodin.blogg.se/
Postat av: Ann

God morgon! Diabetes var det första dom kollade för några veckor sedan.

2008-10-24 @ 07:04:52
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Ann

Tack det samma!

2008-10-24 @ 08:40:29
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Ulla

Man kan vara "good enough". Önskar dig en trevlig kväll!

2008-10-24 @ 18:46:24
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0